Teleperformance is sinds 1993 actief in Nederland en gestart in Haarlem door Norbert van Liemt, toen nog onder de naam PerfectCall BV. PerfectCall was een outbound center dat zich richtte op telefonische acquisitie. In 2000 is PerfectCall BV verkocht aan de Teleperformance groep en Norbert van Liemt is tot op de dag van vandaag aangebleven als onze CEO.
De eerste jaren werd uitsluitend telefonische acquisitie gepleegd. in 1995 verhuisde de organisatie naar Zoetermeer en fuseerde in 2004 met een vestiging in Tilburg, die ook haar wortels had in outbound projecten.
Toen er sprake kwam van het ‘bel me niet register’ heeft Teleperformance haar strategie drastisch aangepakt en een ommezwaai gemaakt naar klantenservice activiteiten. Met focus en groei op ISP (Internet Service Provider) markt. De daaropvolgende jaren heeft Teleperformance zich zeer sterk ontwikkeld op het gebied van klantenservice en retentie voor de e-commerce markt en richt zich nu op het uitbreiden van haar focus op onder andere de utilities en healthcare markt. Door continue scherp te zijn op de marktontwikkelingen in verschillende sectoren realiseren wij groei en werkgelegenheid.