Each interaction matters

Afdelingen

Bij Teleperformance zijn we altijd op zoek naar gemotiveerde, talentvolle professionals. Of je nu een flexibele bijbaan zoekt of de volgende stap in je carrière wilt maken, er is altijd wel een vacature die bij je past. Teleperformance biedt aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waardeert eigen initiatief en steunt jou in jouw ambities. Teleperformance is een dynamische organisatie die hard werken beloond.

Contact Center Agent    Staf

Teleperformance: vacatures op verschillende afdelingen

Met duizenden agenten en honderden stafprofessionals in ons bestand, is het logisch dat er op elk willekeurig moment vacatures openstaan. Via deze pagina heb je toegang tot die functies. Maar bekijk eerst eens de vele afdelingen en functies die wij bieden. Voor welke ga jij?

Customer Service

Bij de customer service vertegenwoordig je het merk van onze opdrachtgever. Voorbeelden van die merken zijn Samsung, bol.com en Ziggo. Telefonisch, via chat, WhatsApp, social media of e-mail beantwoord je vragen en los je problemen op. Het doel van de interactie? Ervoor zorgen dat klanten een prettige, positieve ervaring met dat merk hebben. Dit is één van de populairste Teleperformance vacatures.

Lees meer

Commercieel

Geniet jij ervan om met mensen om te gaan? Motiveer en overtuig je graag? Maak van jouw talent je werk bij Teleperformance. Als commercieel agent beantwoord je inbound gesprekken van klanten die vragen over hun producten hebben, of een nieuwe dienst af willen nemen. Jij geeft advies op maat en verkoopt de beste oplossing voor die klant. Ook verzorg je administratieve taken.

Lees meer

Social Media

Steeds meer bedrijven zien het nut in van social media. Een goede digitale service via Facebook, Instagram, WhatsApp of YouTube is niet alleen klantvriendelijk, maar kan ook potentiële klanten overtuigen om over te stappen. Je beantwoordt algemene vragen over een product of specifieke vragen over een bestelling. Ook probeer je klachten om te buigen tot een positieve ervaring.

Lees meer

Management Team

Aan de hand van de bedrijfsdoelen bepaalt het Management Team de strategie en de bijbehorende tactieken. Digitale transformatie en investeren in medewerkers speelt hierbij een grote rol.

Lees meer

Client Operations

De grootste afdeling van Teleperformance is Client Operations. Hier werken o.a. de agenten en hun supervisors. Onze opdrachtgevers, zoals Wehkamp en Tele2, en hun klanten staan op deze afdeling centraal. Alleen de beste service is goed genoeg!

Lees meer

Recruitment

Hier werven en selecteren wij de juiste mensen voor de verschillende afdelingen en vacatures. We kijken hiervoor niet alleen naar de wijde wereld, maar ook naar onze eigen talent pool.

Lees meer

Learning and development

Voor vele functies, waaronder natuurlijk de contactcenter-banen, produceren wij zelf het trainingsmateriaal. Dat materiaal brengt jouw collega’s niet alleen professionele vaardigheden bij; het stimuleert ook hun persoonlijke ontwikkeling. Op deze afdeling houd jij je bezig met het samenstellen van documentatie en het voorbereiden van opleidingen.

Lees meer

Workforce management

De afdeling Workforce Management (WFM) plant het werk zo in, dat het aantal beschikbare medewerkers bij het werkaanbod past. We hebben immers met pieken en dalen te maken.

Lees meer

Human Resources

De afdeling Human Resources is verantwoordelijk voor alle personeelszaken binnen Teleperformance. De HR advisors stellen het personeelsbeleid op en houden toezicht op naleving van arbeidsvoorschriften en –wetgeving. Daarnaast ondersteunen zij bij verzuim, het onderhouden van personeelsdossiers en bij het aanbieden, verlengen en beëindigen van arbeidscontracten.

Shared Service Center

Deze afdeling binnen Teleperformance is een samenstelling van personeel-, payroll- en urenadministratie. Deze afdeling zorgt onder andere voor de arbeidsovereenkomsten, salarisuitbetaling en controle op de urenadministratie.

Facilities

Deze afdeling zorg ervoor dat de kantoren, technische installaties en voorzieningen veilig en comfortabel blijven. Tot Facilities behoren o.a. de receptionistes. Ook voor de thuiswerkers verzorgt Facilities de apparatuur en de levering ervan.

Continuous Improvement

Goede resultaten behalen én verbeteren: daar houdt de afdeling Continuous Improvement zich mee bezig. KPI’s en projectmanagement zijn hier aan de orde van de dag.

Finance & Control

Grip op het budget, op investeringen en uitgaven: dat heeft de afdeling Finance & Control. Hier werk je nauw samen met het Management Team. Het doel? Een gezonde en solide bedrijfsvoering.

IT Support

Alle medewerkers van Teleperformance maken intensief gebruik van ICT-oplossingen. Op deze afdeling ben jij hun hulplijn voor software- en hardwareproblemen.

IT Development

De afdeling IT Development implementeert de (communicatie)technologie binnen Teleperformance. Je ontwikkelt interne webapplicaties en helpt mee bij de datatransformatie.

Security & Compliance

Alle data die Teleperformance behandelt, moet veilig zijn. Security & Compliance zorgt ervoor dat we, op het gebied van informatiebeveiliging, de letter van de wet volgen.

Communicatie

Een vlotte communicatie, daar zorgt deze afdeling voor. Als communicatieprofessional ontwikkel je de teksten of het grafisch ontwerp voor de interne publicaties, zoals het TP Magazine en de nieuwsbrief.

Reporting & Data Management

Alle gegevens en statistieken komen bij elkaar op de afdeling Reporting & Data Management. De cijfervreters op deze afdeling draaien rapporten uit, signaleren belangrijke ontwikkelingen en zijn een onmisbare informatiebron voor het Management Team.

Business Development

Wat gebeurt er op de markt? In welke branches liggen kansen en waar zien we bedreigingen? De afdeling Business Development houdt trends nauwlettend in de gaten en neemt ze mee in de propositie van Teleperformance.

Benieuwd naar jouw mogelijkheden?

each interaction matters

Match jouw wensen met ons aanbod

50km
10km 20km 50km 100km
Functietype
Taal
Afdeling