Carrière

Binnen Teleperformance vinden we ontwikkeling ontzettend belangrijk. De grootste talenten die bij ons werken zijn doorgegroeid vanaf customer service agent en hebben binnen ons bedrijf geleerd.

pagina 'carriére' - shuterstock_1482412214_wave
Simon-dag-van

Een dagje meelopen met...

Simon! Ik werk nu 2 jaar voor Teleperformance. Mijn dag begint meestal tussen 11:00 en 12:00 ’s ochtends. Vanuit mijn woonplaats reis ik ongeveer 10 minuutjes naar onze vestiging in Zwolle; daar werk ik voor het Wehkamp-project. Nadat ik aan kom op kantoor ga ik eerst wat koffie halen in de kantine. Vervolgens maak ik een rondje; het is een gewoonte hier om iedereen vrolijk goedemorgen te wensen en even bij te kletsen. Als laatste berg ik al mijn spullen op in m’n locker. Vervolgens ga ik door naar de projectvloer waar m’n werkdag écht begint.

Het aantal calls kan verschillen per dag, maar op een gemiddelde dag heb ik ongeveer 10/15 calls per uur. De calls variëren van vragen zoals “Hoe maak ik een account?” tot aan het oplossen van problemen met leveringen of retouren. Het merendeel van de klanten is altijd aardig en vriendelijk en zijn erg blij met de hulp die ze krijgen! Halverwege mijn dag heb ik een coachingsgesprek met mijn supervisor waarin wij kijken naar mijn cijfers van de afgelopen weken. Daarnaast, het belangrijkste, hoe het met mij persoonlijk is. Tot slot kijken we naar doelen wij stellen voor de aankomende weken en of er nog dingen zijn die niet helemaal duidelijk zijn.

Tijdens mijn pauzes ben ik meestal buiten te vinden met collega’s en praten wij over van alles en nog wat, van vragen die wij kregen van klanten tot aan wat er in het nieuws is; dit gebeurt ook gewoon op de werkvloer tijdens het werken als er even geen call is. Voor de rest is het altijd gezellig en weet je nooit wat de dag brengt, maar één ding is zeker; de gezelligheid is nooit ver te zoeken!

Ontwikkelen

Binnen Teleperformance vinden we ontwikkeling ontzettend belangrijk. De grootste talenten die bij ons werken zijn doorgegroeid vanaf customer service agent en hebben binnen ons bedrijf geleerd. Ontwikkelen zien we niet alleen op gebied van kennis, maar juist op gebied van vaardigheden, houding en zelfreflectie. Onze collega’s ontwikkelen zichzelf zowel op professioneel- als privévlak. We nemen de ambitie en passie die onze collega’s hebben serieus en besteden hier aandacht aan. Hierdoor hebben veel van onze collega’s grote successen kunnen behalen.

tp_sv_yowan_002

Wij werken o.a. voor:

logo_bolcom
logo_wehkamp

MyTP Learning

We willen collega’s graag de mogelijkheid geven om zich te blijven ontwikkelen. Teleperformance heeft een learning platform waarin iedere medewerker e-learnings en workshops kan volgen. Dit ondersteunt onze collega’s bij de dagelijkse werkzaamheden en draagt bij aan de persoonlijke ontwikkeling. Iedere collega heeft vrije keus welke modules op dat moment bij hem/haar passen. Onderwerpen als omgaan met weerstand, feedback geven aan collega’s, timemanagement en zelfreflectie kunnen aan bod komen. Het leerplatform MyTP is voor iedere collega op maat gemaakt.

jobsite_peopleoftp_040
ikea werken bij

Onbepaalde tijd contracten

Bij Teleperformance staan onze collega’s centraal. Daarom maken we er op ieder project of stafafdeling een feestje van als een medewerker of een collega een contract voor onbepaalde tijd krijgt! Hierbij hoort een heerlijke chocoladereep, een button, eeuwige roem en (als je geluk of pech hebt) een hoop confetti! Iedere maand weer verblijden we collega’s met een vast contract. We nemen graag collega’s permanent op in onze TP Family.

Bekijk onze Facebook-posts