Talent Development

De afdeling Talent Development binnen TP is verantwoordelijk voor leren en ontwikkelen. Hier werken training managers en learning & development specialists die bijdragen aan een positief leerklimaat. Ze ontwikkelen trainingsmateriaal en geven trainingen voor diverse functies, waaronder contact center-rollen. Dit bevordert niet alleen de professionele vaardigheden van onze medewerkers, maar stimuleert ook hun persoonlijke groei en ontwikkeling.

pagina 'td' - shutterstock_1482412214_wave

Wat doet een trainer?

Als trainer bij TP ben je een expert op het gebied van leren en ontwikkelen. Je geeft onder andere trainingen, workshops en webinars aan customer service specialists. Dit kunnen trainingen zijn aan nieuwe collega’s, maar ook trainingen aan collega’s die al langer in dienst zijn. Bij TP stimuleren we leren en ontwikkelen. Dit zorgt voor een positief leerklimaat. Een baan bij TP is immers een baan met (door)groeimogelijkheden. De trainingen die je geeft zijn interactief en je begeleidt en ondersteunt de deelnemers in hun leerproces. Je begeleidt het groepsproces en speelt flexibel in op de gebeurtenissen en ontwikkelingen binnen de groep. Je geeft feedback aan de kandidaten, bewaakt de voortgang van het leerproces en analyseert de resultaten. Als trainer bij TP ben jij de schakel tussen de afdeling Talent Development en Client Operations.

Screenshot 2023-01-11 at 16.24.48
Screenshot 2022-05-30 at 11.19.31

Bij wie past een baan als trainer?

Als trainer bij TP ben jij toegankelijk. Je kunt goed omgaan met collega’s van verschillende nationaliteiten, achtergronden en kennisniveau’s. Je beschikt over goede interpersoonlijke competenties, zoals bijvoorbeeld collegialiteit, geduld, samenwerken en luisteren. Je bent in staat om mensen aan je te binden en voor je te winnen. Met jouw didactische vaardigheden weet je als geen ander in te spelen op de groepsdynamiek. Op die manier creëer je vertrouwen, structuur en een positief leerklimaat binnen jouw training. Je werkt vanuit de behoefte van de medewerkers, de klanten en de organisatie TP. Je analyseert resultaten en vertaalt signalen door naar concreet en veranderbaar gedrag. Deze concrete werksituaties en leerdoelen vormen de de basis van jouw gerichte opleidingsinterventies. Je bent met jouw trainingen en coachings van directe invloed op de prestaties en tevredenheid van de medewerkers. Je levert hiermee een grote bijdrage aan het werkgeluk en zelfvertrouwen van de collega’s binnen TP.

Waarom werken bij TP?

TP is een wereldwijde organisatie die samenwerkt met de meest gewaardeerde merken ter wereld. Ons team van customer service specialists hebben jaarlijks miljoenen unieke interacties wereldwijd. Krijg jij energie van het contact met mensen? Bij TP werk je in een informele, gezellige sfeer. De uitstekende arbeidsvoorwaarden koppelen we aan voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

ZTM
Bushokje_ZTM

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

TP maakt een grote groei door. Daarom zijn wij constant op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste medewerkers, variërend van customer service specialists tot learning & development specialists. Wij ondersteunen jou in je ambities en moedigen je aan jouw initiatieven te ontplooien. Als trainer kan je doorgroeien naar een functie hogerop, maar ook naar een functie op een andere afdeling. Dat kan binnen jouw vestiging, een andere vestiging of zelfs in het buitenland. De mogelijkheden zijn oneindig!

Ontdek jouw mogelijkheden