Customer service

Werken op een customer service-afdeling vraagt om een positieve instelling en interesse in mensen. Je kunt telefoontjes, berichten en/of mails ontvangen van klanten. Help jij ons ervoor te zorgen dat deze klanten prettige contactmomenten hebben? Bij TP werk je voor bekende merken als bol, VodafoneZiggo en Samsung. Je hebt volop doorgroeimogelijkheden. Bekijk gauw of er momenteel customer service vacatures openstaan!

TP_Zwolle-10

Wat doet een Customer Service Specialist?

De customer service-afdeling is het kloppend hart van de klantbeleving. Het is hét aanspreekpunt voor vragen of klachten en vertegenwoordigt het merk bij elk contactmoment. Idealiter wordt een vraag direct beantwoord of een probleem meteen opgelost. Soms ontstaat er zelfs een kans om een ander product aan te bevelen. Het doel blijft altijd: een positieve klantervaring, ook als het gesprek niet zo begon.

Customer service is veel meer dan een traditioneel callcenter. Als modern contact center combineert TP slimme technologie met menselijke aandacht. Klanten worden via verschillende kanalen geholpen: telefonisch, per e-mail, via chat of social media. Deze omnichannel-aanpak maakt het werk afwisselend en zorgt voor een persoonlijke benadering, afgestemd op elk contactmoment.

ZTM_Ziggo
TP_ZTM-5

Voor wie zijn customer service vacatures geschikt?

Customer service vacatures zijn interessant voor wie geniet van persoonlijk contact. Jij koppelt jouw mensenkennis aan de productkennis die je bij ons opdoet, met zoveel mogelijk tevreden klanten tot gevolg. Je bent ondernemend en positief ingesteld, wat zich vertaalt in een proactieve houding en een groot gevoel van verantwoordelijkheid.

Als ‘mensenmens’ heb je een groot inlevingsvermogen en ben je klantgericht. Je geniet ervan om een glimlach op het gezicht van iemand te toveren. Dankzij jouw flexibiliteit kun jij je prima aanpassen aan nieuwe situaties.

Bekijk vacatures

Tech Support

Heeft een klant een technisch probleem met een product? Dan help jij hen dat op afstand op te lossen. Dankzij de knowledge base kun je antwoord geven op de meest technische vragen. Indien nodig, zet je het ticket door naar de tweede lijn. Je zit vaak niet alleen aan de telefoon, maar beantwoordt ook vragen per e-mail, chat of social media.

Lees meer
Tilburg
Werken op een customer service-afdeling vraagt om een positieve instelling en interesse in mensen. Elke dag voelt weer anders aan, deze variatie maakt dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.

Waarom werken bij TP?

Bij TP werk je samen met gemotiveerde en enthousiaste collega’s die continu bijdragen aan een positieve sfeer. Je krijgt de kans om je vanaf het begin bij ons team aan te sluiten en te groeien binnen een organisatie die waarde hecht aan jouw ontwikkeling. Bovendien profiteer je van speciale acties en kortingen, zodat je ook in je vrije tijd van je baan bij customer service kunt genieten.

Bij een aantal van onze customer service vacatures heb je de vrijheid om een vroege dienst of late dienst te draaien, structureel of in ploegendienst. Dat is ideaal als je dit werk met een studie, het gezinsleven of werk als zelfstandig ondernemer wilt combineren. Ook is het vaak mogelijk om parttime te werken.

Over ons
TP_Tilburg-1
TP_ZTM-7

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

TP is het grootste contactcenter ter wereld. Bij ons doe je ervaring op met grote merken, die goed op jouw cv staan. Dat betekent niet dat we je klaarstomen voor vertrek. Integendeel, we zorgen goed voor je en bieden je volop kansen om te groeien. Op zakelijk vlak, maar ook op persoonlijk vlak.

Je krijgt betaalde trainingen waarmee je bijvoorbeeld aan jouw communicatie- en verkoopvaardigheden werkt. Bij ons geef je zelf vorm aan je carrière. Doorzettingsvermogen wordt beloond. Kijk maar eens naar onze eigen CEO, Norbert van Liemt, die ooit begon als Customer Service Specialist en doorgroeide door CEO van TP Benelux & Suriname!

Werken als Custom Service Specialist

Ontdek jouw mogelijkheden

Help jij ons ervoor te zorgen dat onze klanten prettige contactmomenten hebben?