Each interaction matters

Customer service

Werken op een customer service-afdeling vraagt om een positieve instelling en interesse in mensen. Je ontvangt telefoontjes en berichten van klanten. Help jij ons ervoor te zorgen dat deze bellers prettige contactmomenten hebben? Bij Teleperformance werk je voor bekende merken als MediaMarkt en Samsung. Je hebt volop doorgroeimogelijkheden. Momenteel hebben wij verschillende customer service vacatures openstaan.

Wat doet de customer service?

De customer service is hét aanspreekpunt voor de klant. Als iemand vragen of klachten over een product heeft, ben jij degene die het merk vertegenwoordigt. Als het even kan, beantwoord je de vraag of los je het probleem meteen op. Misschien vang je een signaal op waar een ander product van het merk goed bij past. Het uiteindelijke doel van de interactie? Ervoor zorgen dat de klant een positieve ervaring met het merk heeft, ook als hij of zij bij aanvang van het gesprek boos of teleurgesteld was.

De tijd dat je bij customer service automatisch dacht aan een callcenter, is voorbij. Dankzij nieuwe technologieën kun je klanten op veel meer manieren dan alleen telefonisch van dienst zijn. Omnichannel, noemen wij dat. Andere mogelijkheden zijn e-mailcontact, chatten, of social media-berichten beantwoorden. In sommige customer service-functies combineer je deze kanalen, wat voor extra variatie in je baan zorgt.

Voor wie zijn customer service vacatures geschikt?

Customer service vacatures zijn interessant voor wie geniet van persoonlijk contact. Jij koppelt jouw mensenkennis aan de productkennis die je bij ons opdoet, met zoveel mogelijk tevreden klanten tot gevolg. Je bent ondernemend en positief, wat zich vertaalt in een proactieve houding en een groot gevoel van verantwoordelijkheid.

Als ‘mensenmens’ heb je een groot inlevingsvermogen en ben je klantgericht. Je geniet ervan om een glimlach op het gezicht van iemand te toveren. Dankzij jouw flexibiliteit kun jij je prima aanpassen aan nieuwe situaties.

Bekijk vacatures

Tech Support

Heeft een klant een technisch probleem met een product, dan help jij hen dat op afstand op te lossen. Dankzij de knowledge base heb je antwoord op de meest technische vragen. Indien nodig, zet je het ticket door naar de tweede lijn. Je zit niet alleen aan de telefoon, maar beantwoordt ook vragen per e-mail, chat of social media.

Lees meer
Werken op een customer service-afdeling vraagt om een positieve instelling en interesse in mensen. Elke dag voelt weer anders aan, deze variatie maakt het dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga.

Waarom werken bij Teleperformance?

Bij Teleperformance vind je gemotiveerde, enthousiaste collega’s die de sfeer er goed in houden. Bij ons werk je niet eerst via een uitzendorganisatie, maar krijg je meteen een contract. Dankzij de acties en kortingen profiteer je ook in je vrije tijd van jouw baan bij de customer service.

Bij veel van onze customer service vacatures heb je de vrijheid om een vroege dienst of late dienst te draaien, structureel of in ploegendienst. Dat is ideaal als je dit werk met een studie, het gezinsleven of werk als zelfstandig ondernemer wilt combineren. Ook is het mogelijk om parttime te werken.

Over ons

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Teleperformance is het grootste contactcenter ter wereld. Bij ons doe je ervaring op met grote merken, die goed op jouw CV staan. Dat betekent niet dat we je klaarstomen voor vertrek. Integendeel, we zorgen goed voor je en bieden je volop kansen om te groeien. Professioneel, maar ook persoonlijk.

Je krijgt betaalde trainingen waarmee je bijvoorbeeld aan jouw communicatie- en verkoopvaardigheden werkt. Bij ons geef je zelf vorm aan je carrière. Doorzettingsvermogen wordt beloond. Kijk maar eens naar Bram Bogaerts: hij begon als Customer Service Agent, maar is nu HR Project Manager. Of onze Chief Operational Officer Pascal Matern, die zijn Teleperformance-carrière ook begon met het leveren van klantenservice.

Werken als Custom Service Medewerker

Ontdek jouw mogelijkheden

Help jij ons ervoor te zorgen dat deze bellers prettige contactmomenten hebben?