Client Operations

Wist je dat er bij TP Nederland honderden customer service specialists werken? Deze medewerkers en onder andere ook de supervisors, business unit managers en contact center managers, werken op de afdeling Client Operations van TP. Hier staan onze opdrachtgevers, zoals VodafoneZiggo en Samsung, en hun klanten centraal. Alleen de beste service is goed genoeg!

Teamleider

Als teamleider geef je leiding aan een team van customer service specialists en ben je altijd op de hoogte van wat er speelt binnen je team. Je weet wat elk individu nodig heeft en weet de sterke punten van je team optimaal in te zetten. Met een energieke en positieve houding zorg je voor verbinding en motivatie binnen het team. Je werkt continu aan het verbeteren van de prestaties van jouw customer service specialists. Door de medewerkers centraal te stellen, zorg je ervoor dat de kwaliteit wordt gewaarborgd en de verwachtingen van de klant telkens worden overtroffen. Happy employees, happy customers, happy clients!

Lees meer
shutterstock_1908705838

Business unit manager

Als business unit manager zorg jij voor de juiste balans tussen mensen, resultaten en financiële doelen, altijd met een mensgerichte aanpak. Je bewaakt niet alleen de voortgang van jouw eigen project, maar ook de bredere doelstellingen van TP. In nauwe samenwerking met de supportafdelingen en jouw team van teamleiders en customer service specialists werk je voortdurend aan de persoonlijke en professionele groei van je team. Tegelijkertijd richt je je op het verbeteren van zowel de kwantitatieve als de kwalitatieve prestaties van de business unit. Je vertaalt deze prestaties naar waardevolle inzichten, verbeterpunten en strategische adviezen. Als manager ben je een inspirerende en kennisrijke bron voor je team, en voor klanten fungeer je als een overtuigende en adviesgerichte partner.

Contact center manager

Als contact center manager bij TP heb je een duidelijke visie die je effectief overbrengt. Je bent verantwoordelijk voor meerdere projecten en locaties, en geeft leiding aan een team van business unit managers, teamleiders en customer service specialists. Je creëert een positief werkklimaat, waar medewerkers gestimuleerd worden om het beste uit zichzelf te halen. Je waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening, overtreft doelstellingen en verbetert processen, KPI’s en productiviteit. In samenwerking met de supportafdelingen zorg je voor optimale prestaties. Voor de klant ben je een belangrijke adviseur, werk je aan toekomstplannen en behaal je samen commerciële, financiële en operationele doelen.

Handsome young business man standing confident in the office
Businessman analyzing data with a touch screen in office

Data Analyst

De duizenden gesprekken die wij dagelijks voeren, leveren enorm veel waardevolle data op. Als data analyst speel je een cruciale rol in het voeden van het ‘collectieve brein’ van TP. Je brengt alle calls en chats zorgvuldig in kaart, ordent de informatie en maakt deze toegankelijk voor toekomstige gesprekken. Door deze gegevens te analyseren, krijg je waardevolle inzichten die direct bijdragen aan efficiënter werken. Het uiteindelijke doel is niet alleen het verbeteren van onze interne processen, maar ook het verhogen van de klanttevredenheid door klanten sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Door jouw werk help je TP continu te innoveren en de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.

Wat zijn jouw doorgroeimogelijkheden?