Learning and development

De afdeling learning and development faciliteert het leren en ontwikkelen binnen Teleperformance. Op deze afdeling zijn onder andere de trainers, management trainers en e-learning developers werkzaam. Zij dragen bij aan een positief leerklimaat binnen Teleperformance. Voor vele functies, waaronder
natuurlijk de contactcenter-banen, produceert de afdeling learning and development zelf het trainingsmateriaal en geven ze trainingen. Dat brengt onze collega’s niet alleen professionele vaardigheden bij; het stimuleert ook hun persoonlijke ontwikkeling.

Wat doet een trainer?

Als trainer bij Teleperformance ben je een expert op het gebied van leren en ontwikkelen. Je geeft onder andere trainingen, workshops en webinars aan contact center agenten. Dit kunnen trainingen zijn aan nieuwe collega’s, maar ook trainingen aan collega’s die al langer in dienst zijn. Bij Teleperformance stimuleren we leren en ontwikkelen. Dit zorgt voor een positief leerklimaat. Een baan bij Teleperformance is immers een baan met (door)groeimogelijkheden. De trainingen die je geeft zijn interactief en je begeleidt en ondersteunt de deelnemers in hun leerproces. Je begeleidt het groepsproces en speelt flexibel in op de gebeurtenissen en ontwikkelingen binnen de groep. Je geeft feedback aan de kandidaten, bewaakt de voortgang van het leerproces en analyseert de resultaten. Als trainer bij Teleperformance ben jij de schakel tussen de afdeling learning and development en client operations.

Bij wie past een baan als trainer?

Als trainer bij Teleperformance ben jij toegankelijk. Je kunt goed omgaan met collega’s van verschillende nationaliteiten, achtergronden en kennisniveau’s. Je beschikt over uitstekende interpersoonlijke competenties, zoals bijvoorbeeld collegialiteit, geduld, samenwerken en luisteren. Je bent in staat om mensen aan je te binden en voor je te winnen. Met jouw didactische vaardigheden weet je als geen ander in te spelen op de groepsdynamiek. Op die manier creëer je vertrouwen, structuur en een positief leerklimaat binnen jouw training. Je werkt vanuit de behoefte van de medewerkers, de klanten en de organisatie Teleperformance. Je analyseert resultaten en vertaalt signalen door naar concreet en veranderbaar gedrag. Deze concrete werksituaties en leerdoelen vormen de de basis van jouw gerichte opleidingsinterventies. Je bent met jouw trainingen en coachings van directe invloed op de prestaties en tevredenheid van de medewerkers. Je levert hiermee een grote bijdrage aan het werkgeluk en zelfvertrouwen van de collega’s binnen Teleperformance.

Waarom werken bij Teleperformance?

Teleperformance is een wereldwijde organisatie die samenwerkt met de meest gewaardeerde merken ter wereld. Ons team van klantcontactexperts hebben jaarlijks miljarden unieke interacties wereldwijd. Krijg jij energie van het contact met mensen? Bij Teleperformance werk je in een informele, gezellige sfeer. De uitstekende arbeidsvoorwaarden koppelen we aan voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?

Teleperformance maakt een stormachtige groei door. Daarom zijn wij constant op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste medewerkers, variërend van contactcenter agenten tot specialisten als trainers. Wij ondersteunen jou in je ambities en moedigen je aan jouw initiatieven te ontplooien. Als trainer kan je doorgroeien naar een functie hogerop, maar ook naar een functie op een andere afdeling. Dat kan binnen jouw vestiging, een andere vestiging, of zelfs in het buitenland. De mogelijkheden zijn oneindig!

Ontdek jouw mogelijkheden