Social media

Steeds meer bedrijven bieden customer care via social media-kanalen als Facebook, Twitter en zelfs Instagram. Bij Teleperformance kun je aan de slag in een team dat de webcare verzorgt voor bekende merken. Een leuke, afwisselende baan waarbij je in direct contact staat met de klant. Je beantwoordt vragen in een tone-of-voice die past bij het bedrijf. Soms doe je dat met een knipoog of een grapje, maar het is altijd belangrijk dat de klanten, en anderen die eventueel meelezen, een goed gevoel aan het contact overhouden.

Wat houdt je werk in?

Je houdt je vooral bezig met customer service. Je bent het aanspreekpunt voor de klant via sociale media. Je beantwoordt algemene vragen over een product of specifieke vragen over een bestelling. Is een klant ontevreden? Dan probeer jij hem of haar weer blij te maken. Berichten die klanten via sociale media sturen zijn veelal openbaar, waardoor het extra belangrijk is dat je vlot reageert en de communicatie op professionele wijze afhandelt.

Als het over een bestelling gaat, vraag je de klant om direct contact met je op te nemen. Je kunt immers geen privacygevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen. In sommige functies werk je alleen maar met social media. Andere functies combineren social media met telefoongesprekken of vragen via de chat of per e-mail. Omnichannel communicatie noemen wij dit. Dit maakt je werk extra gevarieerd.

Bekijk vacatures
jobsite_peopleoftp_010

Voor wie is werken met social media geschikt?

Ben jij helemaal thuis op sociale media en houd je van persoonlijk contact? Dan is deze functie uitermate geschikt voor jou! Voor deze baan heb je geen specifieke vooropleiding nodig. Wel krijg je van ons trainingen waarbij we je de fijne kneepjes van het vak leren, bijvoorbeeld als het gaat over productkennis en communicatievaardigheden via sociale media en andere kanalen.

Het is vooral belangrijk dat je een proactieve houding en veel inlevingsvermogen hebt, en dat je het fijn vindt om mensen te helpen. Wij zoeken een flexibele teamplayer die ervan houdt om prettige contactmomenten met klanten te creëren. Herken jij jezelf hierin? Solliciteer dan direct op één van onze social media vacatures!

Wij werken o.a. voor:
logo_grohe
logo_bolcom
logo_canadagoose
logo_wehkamp

Waarom werken bij Teleperformance?

Bij Teleperformance zul je je snel thuis voelen. Je werkt in een hecht team van gemotiveerde, enthousiaste collega’s die de sfeer er goed in houden. Je krijgt alle benodigde trainingen, waar je ook later in je carrière veel aan zult hebben. Als je niet zeker weet hoe je een bepaalde klantvraag moet beantwoorden, kan een Supervisor inspiratie bieden. Bij Teleperformance werken we samen om de allerbeste service te bieden voor onze klanten.

Wist je dat je bij Teleperformance meteen een contract krijgt? Je werkt dus niet eerst via een uitzendorganisatie. Wij waarderen jouw kwaliteiten, daarom kun je rekenen op een beloning die past bij jouw werkzaamheden. Verder profiteer je in je vrije tijd van diverse acties en kortingen die speciaal gelden voor medewerkers van Teleperformance.

Vroege vogel of avondmens? Als je bij ons komt werken is er altijd een dienst die past bij jouw ritme. Omdat je bij Teleperformance in flexibel rooster hebt, is je baan prima te combineren met een studie, je gezin of je eigen bedrijf. Wij hebben zowel parttime als fulltime vacatures voor je klaarstaan.

Over ons
JUMP

Wat zijn je doorgroeimogelijkheden?

Binnen Teleperformance heb je veel doorgroeimogelijkheden. Voor een baan in de social media support heb je geen ervaring nodig. Wij betalen trainingen waarmee je bijvoorbeeld aan jouw communicatie- en verkoopvaardigheden werkt. Met deze ervaring kun je ook op andere afdelingen aan de slag: zoals bij tech support of de commerciële afdeling. Verder kun je doorgroeien naar een positie als supervisor of zelfs Chief Operating Officer. Ook kun je ervoor kiezen om een tijdje op één van onze vestigingen in het buitenland te werken. Jouw persoonlijke ambities zijn belangrijk voor ons!

Wat zijn je doorgroeimogelijkheden