Als je werkt in een contactcenter, beantwoord je vragen per telefoon, mail, chat of Messenger. Of misschien ben jij het creatieve brein op social media. Teleperformance is zo’n contactcenter waar dus meer gebeurt dan telefoontjes beantwoorden in een traditioneel callcenter. De fijnste kneepjes van het contactcenter-vak leer je maar op 1 plek: Teleperformance. In een volledig betaalde training leer jij het antwoord op alle vragen die gesteld kunnen worden. De ervaring die je opdoet bij Teleperformance, kun je de rest van je leven gebruiken.
Lees snel verder of bekijk de vacatures rechts op deze pagina of klik hier.
De pluspunten van een baan in ons callcenter?
- Sociaal: heel veel toffe collega’s
- Financieel: kleine pauzes doorbetaald (alleen bij Teleperformance)
- Zekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst
- Reisafstand: super goed bereikbaar met het OV (recht tegenover centraal station)
Hoewel het vaak gedacht wordt, is niet iedereen goed in het werk van een klantenservice medewerker. Je gaat er namelijk voor zorgen dat iedereen die contact met ons opneemt de best mogelijke ervaring heeft.
Wat je voor een vacature in ons callcenter echt…
- Kunt: je verplaatsen in de klant
- Wilt: problemen echt oplossen en een passend aanbod doen
- Doet: hard werken, maar net zo veel plezier maken met je collega’s
- Hebt: zin om aan de slag te gaan
Bovenstaande is belangrijk omdat iedere klant belt met zijn eigen vraag. En iedere klant mag als koning behandeld worden. Belangrijk is wel dat je oplet dat je niet uren aan de telefoon zit met een klant en dat je goed tot de kern van de vraag kunt komen. Maar ook dat leren wij aan jou tijdens de training en blijven we je leren tijdens je carrière bij Teleperformance.
Wil jij jezelf blijven ontwikkelen? Een leidinggevende functie in de toekomst?
- Je leert in no time de leider in een gesprek te worden
- Je ontwikkelt voelsprieten om snel tot de kern van een probleem te komen
- Maar ook de basis van op tijd komen, je sociaal opstellen en lef tonen, brengen wij je bij
- Wil je doorgroeien? Dat kan al als je een half jaar bij Teleperformance in dienst bent. Je kunt dan deelnemen aan het JUMP! Supervisor traject om bijvoorbeeld teammanager te worden. Wij bieden onze eigen mensen graag kansen en de praktijk leert dat we daar goed in zijn.
Wat je doet bij Teleperformance ‘in de lijn’?
Je helpt, lost op, adviseert, ondersteunt. Maar je doet ook sales. Niet van die keiharde koude sales, maar juist op maat zodat iedereen heeft wat aansluit bij hem/haar. Een oud opaatje heeft geen supersnel internet nodig (tenminste…). En een jong gezin kan wel degelijk blij worden van een uitgebreid pakket met kinderzenders. Kortom, je vraagt even naar de thuissituatie en zorgt zo dat de rekening wat lager kan of het aanbod wat ruimer. Heel attent van je!
Bekijk al onze vacatures in Tilburg.
Wil je eerst meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Zowel onze primaire als secundaire arbeidsvoorwaarden zijn echt goed! Lees er alles over.
Vestiging Tilburg
Spoorlaan 394
5038 CG Tilburg
+31 (0)13 - 544 09 18