Senior Contact Center Manager Zoetermeer

Terug naar overzicht
Zoetermeer
Client Operations
40 uur
Ben jij de perfecte kandidaat? Direct solliciteren

TP zoekt een ervaren en energieke Contact Center Manager die het verschil maakt voor collega’s én klanten

Als Contact Center Manager bij TP in Zoetermeer geef je richting aan de operatie, stuur je op prestaties én breng je mensen in beweging. Je weet teams te verbinden, creëert betrokkenheid en bouwt aan een werkomgeving waar medewerkers zich gewaardeerd en uitgedaagd voelen.

Tegelijkertijd kijk je vooruit. Je speelt actief in op technologische ontwikkelingen zoals AI en digitalisering en weet hoe je deze inzet om klantinteractie én interne processen slimmer, efficiënter en toekomstbestendig te maken.

Je komt te werken voor een toonaangevende, internationale klant die vooroploopt in digitale innovatie binnen zijn sector. Dit vraagt van jou als Contact Center Manager visie, flexibiliteit en een sterke affiniteit met nieuwe technologieën en digitale klantoplossingen. Samen met jouw teams — verspreid over twee landen — zorg je dat we niet alleen excellente dienstverlening bieden, maar ook als strategisch partner bijdragen aan de groei van de klant: meer volume, uitbreiding van diensten, innovatie én langdurige klantbinding.

Je rapporteert direct aan de Operationeel Directeur en bent onderdeel van het MT.

 

Wat ga je doen?
In jouw rol ben je verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere teams via Business Unit Managers. Je zorgt voor verbinding, eigenaarschap en resultaat. Jij weet precies wat er speelt — zowel binnen je teams als bij de klant.

Je:

  • vertaalt strategie naar concrete acties en prestaties;

  • bouwt aan een sterke teamsfeer én een cultuur waarin resultaten tellen;

  • jaagt verbeteringen en innovatie aan – van processen tot tools;

  • stimuleert de adoptie van digitale ontwikkelingen en nieuwe technologieën;

  • houdt het overzicht over budgetten, KPI’s en klanttevredenheid;

  • bent een stevige gesprekspartner voor de klant, met wie je actief bouwt aan de samenwerking en gezamenlijke groei.

Wat breng jij mee?

Je bent een natuurlijke leider die schakelt tussen mens en resultaat. Verandering zie jij niet als bedreiging, maar als kans. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waarin innovatie centraal staat.

Je hebt:

  • hbo-werk- en denkniveau;

  • minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende rol binnen klantcontact;

  • ervaring met internationale klantomgevingen is een pré;

  • een duidelijke visie op de inzet van technologie, AI en digitalisering in klantinteractie;

  • een analytische blik én oog voor de mensen met wie je werkt;

  • overtuigingskracht en communicatieve skills in zowel Nederlands als Engels.

Wat biedt TP jou?

Een rol met veel verantwoordelijkheid, ruimte voor initiatief én impact. Natuurlijk zorgen we ook goed voor je:

  • 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen – plus kans op extra vrije dag

  • Lease auto

  • Een goede pensioenregeling

  • Korting op producten en diensten van A-merken waar wij voor werken

  • Een fijne werkplek in ons moderne kantoor in Zoetermeer

  • Veel mogelijkheden voor ontwikkeling en doorgroei

 

Klaar om jouw leiderschap in te zetten op een plek waar mensen, prestaties én innovatie centraal staan?
Solliciteer vandaag nog en maak het verschil bij TP!


Was deze vacature relevant?
Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat we van dienst konden zijn! icon Dat is jammer! Je feedback wordt gebruikt voor toekomstige verbeteringen. icon

Michel Krijgsman

Talent Acquisition Specialist