Ja, onze agents hebben veel gemeen. Zo is hun ultieme wapen the gift of gab, oftewel het talent om te communiceren. Dat lukt natuurlijk alleen als ze het juiste geheime wapen, een perfect passend head setje, dragen. Maar hoewel communicatiekracht onmisbaar is, hebben onze agents allemaal unieke missies…

Soms voert zo’n missie naar het hart van de consument, zoals bij customer service rollen. Om een klantenservice missie succesvol te voltooien, helpt het als je je in allerlei klanten kunt verplaatsen. Inclusief hun issues. Om die gracieus (maar ENORM definitief) de wereld uit te helpen. Dat doe je ook als je een missie op de technische support helpdesk aanvaardt. Alleen help je klanten dan om alles uit hun [vul je favoriete device maar in] te halen. En meer, want als support medewerker weet je alles over bijvoorbeeld Wifi routers of smartphones, maar praat je er nog veel liever over.

Zie je jezelf meer als een agent die Tomb Raider style te werk gaat? Iemand die niet opgeeft voordat ‘de buit’ binnen is? Versla de ik-weet-het-niet-helemaal-zeker’ en ‘ik-vind-het-moeilijk-om-te-kiezen’ monsters op een spannende salesmissie. We delen de door jou opgegraven schatten, dus je wordt prima beloond. En ben je vooral een communicatief mastermind op het scherm van PC, laptop, tablet en smartphone? Spreken is zilver, maar typen en swipen zijn goud. Althans, als je op social media op missie bent.

Voor alle missies geldt: als jij enthousiasme, een gezonde dosis ondernemerschap, een snufje creativiteit en een soeplepel communicatietalent meebrengt, ontvang je van ons een officiële licence to communicate!