In 36 jaar tijd is Teleperformance Group uitgegroeid tot wereldmarktleider in multichannel klantbeleving management. Vanuit meer dan 311 vestigingen in 74 landen bedient zij ruim 700 klanten. Hierdoor staan meer dan 217.000 gepassioneerde medewerkers van Teleperformance jaarlijks met 30% van de wereldbevolking in contact.

Teleperformance Benelux is onderdeel van de Teleperformance Group, wereldwijd marktleider op het gebied van CRM en Contact Center Services. Momenteel heeft Teleperformance ruim 311 vestigingen in 74 landen en meer dan 217.000 werknemers. Meer dan 50% van ’s werelds meest waardevolle merken zijn klanten van Teleperformance, waaronder Microsoft, Google, Mastercard, Samsung, BMW!

De kracht van de Teleperformance Group bestaat uit een mix van internationale expertise, best practices en lokale marktkennis waardoor Teleperformance zeer effectieve, op de markt toegesneden, adviezen en oplossingen kan bieden. Door haar omvang heeft Teleperformance als geen ander zicht op huidige en toekomstige trends & ontwikkelingen in wereldwijde klantbeleving en is Teleperformance als geen ander in staat om te innoveren. Tevens biedt de Teleperformance Group een stabiele financiële positie met de hoogste Dun & Bradstreet rating in de industrie (5A1). Teleperformance Group heeft een beursnotering aan de NYSE/Euronext. In 2016 behaalde de Teleperformance Group een omzet van €3.6 miljard.