Teleperformance is het grootste contactcenter van de wereld

Iedereen heeft wel eens in zijn leven contact opgenomen met een (klanten)service van een leverancier. Of dat nu is omdat je een vraag hebt over een bestelling, een factuur waar je meer over wilt weten, een klacht omdat je internetverbinding niet sterk genoeg is of juist omdat je meer MB’s wilt. Wat het ook is, de kans is groot dat iemand van Teleperformance je te woord heeft gestaan.

Bij Teleperformance leveren wij een uitstekende klantbeleving, via elk kanaal, op ieder moment

Ons primair doel is het leveren van een uitstekende klantbeleving voor de eindgebruiker. Jij dus als je contact opneemt met jouw leverancier. Of dat is via de telefoon, e-mail, social media of chat.

Transforming passion into excellence

Hierdoor creëren we allerlei kansen voor onze medewerkers, opdrachtgevers en aandeelhouders. Dit komt voort uit onze toewijding en passie voor een excellente service. We zijn van meer waarde voor onze medewerkers, opdrachtgevers, eindgebruikers en aandeelhouders.

We change contact. Door onze expertise op het gebied van klantcontact weten we hoe het moet: de beste customer experience voor de eindgebruiker van onze opdrachtgever. Dat we het goed doen, is ook bekend in de markt. Onze opdrachtgevers zijn stuk voor stuk A-merken en daar zijn we trots op.

De wereld verandert en Teleperformance verandert mee

We kunnen onze koppositie niet behouden zonder door te ontwikkelen, we innoveren continue op verschillende gebieden:

Onze medewerkers
We gaan van Teleperformance een great workplace maken

Wat zo’n vijf jaar geleden een prettig werkklimaat was, scoort nu beneden de maat. We creeëren graag het beste klimaat voor onze collega’s, daar blijven we aan werken. Voor onze mensen, maar ook omdat we niet kunnen uitblinken in een ultieme customer experience, zonder onze mensen. We are proud of our contectenter agents.

Onze diensten
Middels operational excellence worden wij onder meer de beste leverancier binnen ons vakgebied
Innoveren. innoveren. innoveren. Innoveren is het sleutelwoord om mee te blijven doen op topniveau in de contactcenter branche. Dat betekent nieuwe kanalen aanboren en huidige kanalen voorzien van de nieuwste technische ontwikkelingen. Zoals bijvoorbeeld speech analytics.

Onze opdrachtgevers
Klanten centraal stellen, zodat ze nog langer bij ons blijven en nog positiever over ons spreken
Customer experience geldt niet alleen voor de eindgebruiker van onze opdrachtgever, die experience bieden we ook aan onze opdrachtgever. Wat is de lange termijn visie van onze opdrachtgever? En waar kunnen wij bijdragen om doelen te bereiken, liever nog overtreffen.