Vanaf het allereerste begin is onze naam Teleperformance.

We hebben meer dan veertig jaar lang in vrijwel alle landen van de wereld klanten en merken met elkaar verbonden. Dat is waar Teleperformance voor staat: doorlopend bouwen aan vertrouwen tussen mensen onderling. Bouwen aan de band die ook wijzelf als klant hebben met onze merken. Bouwen aan betere relaties tussen consumenten en bedrijven.

Teleperformance is de plek waar miljarden keren per jaar een probleem van een van onze medemensen wordt opgelost.

Waar antwoorden worden gegeven; waar opgelucht adem kan worden gehaald; waar zekerheid en geruststelling ontstaat. Bijzonder is dat onze vrienden ons al die tijd ‘TP’ hebben genoemd. Na vele miljarden gesprekken met klanten in meer dan 160 verschillende industrieën, wordt het nu tijd voor een nieuw gezicht.

We zijn toe aan een update, we beseffen heel goed waar we vandaan komen en wat ons zo ver heeft gebracht.

Ook al hebben we ieder jaar contact met miljarden klanten via vrijwel ieder kanaal, we zullen altijd voor ogen houden dat ieder contact ertoe doet. Wij begrijpen dat iedere afzonderlijke interactie draait om de vragen en behoeften van een specifiek individu, precies afgestemd op de wensen en voorkeuren van dat individu. Wij willen de beste dienstverlening leveren die denkbaar is, die niet alleen veilig is en goed voelt maar ook veilig en betrouwbaar is.

TP is een grote familie van betrokken, gemotiveerde en goed opgeleide mensen.

Iedereen in ons team bezit het TP DNA.  Wij zijn hier om onze medemensen te verwelkomen, te luisteren, te verbinden, op te lossen en te verrassen. Ons werk is zowel een eerbetoon aan onze oorsprong als aan onze toekomst. TP, dat is passie voor contact, omgezet in excellentie dienstverlening.

Each Interaction Matters