Selecteer taal: Nederlands

Doorgroeimogelijkheden

Beschik je over doorzettingsvermogen, een flexibele instelling en de wil om alles uit je carrière binnen de contactcenter wereld te halen? Dan kun je heel ver komen bij Teleperformance. Voor contactcenter professionals die een excellente prestatie leveren zijn veel kansen. Daar moet je hard voor werken, maar daardoor haal je meer uit jezelf én Teleperformance.

Horizontaal of verticaal groeien. Zeg jij het maar!

Als contactcenter professional kun je horizontaal groeien. Dit betekent dat je overstapt naar een ander merk of naar een andere functie. Zo kun je van medewerker klantenservice overstappen naar de functie van technisch helpdeskmedewerker, sales medewerker of andersom. Overstappen naar een ander merk én een andere functie kan ook!

Ook verticaal groeien is mogelijk. Bijvoorbeeld naar de functie van supervisor, business unit manager of zelfs contactcenter manager. Wil je liever op één van de andere afdelingen aan de slag? Ook dat kan! Bij Teleperformance geef je zelf vorm aan je carrière.

Christian Pijnenborgh, Chief Operating Officer, is ‘het’ grote voorbeeld van de doorgroeimogelijkheden binnen Teleperformance. Gestart in de functie van contactcenter professional en doorgegroeid naar zijn huidige functie.

Opleidingsprogramma’s

Teleperformance investeert graag in de ontwikkeling van medewerkers. Daarom bieden we twee opleidingsprogramma’s aan.

TP Jump
Heb je de ambitie om supervisor te worden? Dan kun je deelnemen aan TP Jump. Dit is het opleidingsprogramma van Teleperformance voor contactcenter professionals. TP Jump is een programma van vier maanden waar je in zeven bijeenkomsten wordt voorbereid op de functie van supervisor. Alle aspecten die bij de functie van supervisor horen, worden besproken tijdens de bijeenkomsten. Je kunt hierbij denken aan effectief leiderschap, human resources en gesprekstechnieken. Na het afronden van TP Jump weet je exact wat de functie van supervisor inhoudt en of de functie ook bij je past.

Management excellence programma
Ben je al leidinggevende en wil je meer uit jezelf én het team halen? Ook dat kan bij Teleperformance. Het management excellence programma is erop gericht om jou en de resultaten van het team te laten excelleren.

Tijdens het management excellence programma staan drie thema’s centraal; persoonlijk leiderschap, communiceren & leidinggeven en managen van tijd & mensen. De drie thema’s aangevuld met een persoonlijk ontwikkelplan en één op één coaching, zijn het vertrekpunt van het opleidingsprogramma. Als je de ambitie hebt om door te groeien naar een managementpositie, dan is het management excellence programma een stap in de juiste richting.