Selecteer taal: Nederlands

Arbeidsvoorwaarden Contactcenter Professional

Als contactcenter professional kun je rekenen op:

  • Acties en kortingen bij de mooie merken waar we voor werken;
  • Voordelig sporten bij een fitnessclub bij jou in de buurt;
  • Een voordelige collectieve zorgverzekering;
  • 22 vakantiedagen én de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (bij een 40-urige werkweek);
  • Salaris van €9,04 voor 22 jaar en ouder, 21 jaar en jonger: €7,68 (m.i.v. 1 juli 2017;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
  • Betaalde trainingen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Flexibele werktijden, zowel bij fulltime als parttime functies;
  • Een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance.

Vanzelfsprekend zijn de faciliteiten voor jou als contactcenter professional goed geregeld. De werkplekken hebben een ‘gold standard’ en de systemen waarmee je werkt zijn ‘state of the art’.