Selecteer taal: Nederlands

Contactcenter Professional

Als contactcenter professional bij Teleperformance werk je op één van onze vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zoetermeer, Amsterdam of Paramaribo. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar Teleperformance in de Benelux voor werkt. In totaal handelen onze contactcenter professionals het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. En niet alleen in het Nederlands. Binnen Teleperformance worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Werken bij Teleperformance is werken in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Flexibel werken

Werken van 9.00 uur tot 17.00 uur is er op onze contactcenters niet bij. Logisch, want als je zelf ’s avonds of in het weekend een probleem hebt met bijvoorbeeld je internetaansluiting wil je ook direct geholpen worden. Voor de meeste merken handelen onze contactcenter professionals 7 dagen per week, van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat het klantcontact af. Ook in het weekend, wanneer vrienden en familie vrij zijn. Werken op één van onze contactcenters betekent werken op flexibele tijden. Een baan als contactcenter professional is dan ook goed te combineren met een gezin of studie. Roosters maken wij ruim van te voren, zodat je op tijd weet wanneer je moet werken. De werktijden en het aantal uur dat je kunt werken staan in de vacatures vermeld.

De meeste klanten bellen zelf!

Goedemiddag, waarmee kan ik u helpen?” het standaard begin van elk contactmoment bij Teleperformance. Wanneer je nog nooit op een contactcenter hebt gewerkt, denk je waarschijnlijk dat er vooral in de avond wordt gebeld om iets te verkopen. Net tijdens het eten of wanneer je lekker televisie zit te kijken. Tegenwoordig neemt de klant voornamelijk zelf contact op met onze contactcenter professionals. Bijvoorbeeld met een vraag over een abonnement of een bestelling die nog niet binnen is.

Verschillende functies

De functie van contactcenter professional is onder te verdelen in drie categorieën:

Klantenservice medewerker
Het woord ‘service’ in de functienaam zegt het al, je staat klanten te woord die vragen of klachten hebben over de dienstverlening van het merk waarvoor je het klantcontact afhandelt.

Ga naar alle klantenservice medewerker vacatures

Technisch helpdeskmedewerker
Als je aan de slag gaat als technisch helpdeskmedewerker dan ondersteun je klanten bij technische vragen en/of problemen. Kan de vraag of het probleem niet telefonisch opgelost worden? Dan zorg je ervoor dat er zo snel mogelijk een monteur bij de klant langsgaat. Vanzelfsprekend is affiniteit met techniek belangrijk in deze functie.

Ga naar alle technisch helpdesk medewerker vacatures

Sales medewerker
Als sales medewerker ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van het klantcontact met een commercieel tintje. Je verstrekt informatie, beantwoordt vragen en handelt klachten af met als doel het realiseren van verkoop. In veel gevallen neemt de klant zelf contact op, maar het gebeurt ook dat jij contact opneemt met bestaande of potentiële klanten van het merk waarvoor je werkt.

Ga naar alle sales medewerker vacatures